روش پژوهش در تبلیغ - دوره دوم: انتخاب موضوع
سامانه آموزش مجازی مَدرس
اگر در برنامه های تبلیغ خود دچار مشکل انتخاب موضوع هستید؟ و می خواهید متناسب با شرایط و سطوح مختلف، موضوعاتی جذاب و کابردی را انتخاب کنید؟ برای شیوه های انتخاب موضوع و راهکارهای شناسایی چالش های محل تبلیغ و معیارهای انتخاب قالب مناسب می توانید «پژوهش در تبلیغ- انتخاب موضوع» را دنبال کنید.
نام استاد: حجت الاسلام والمسلمین جهانی
60%نمره اين دوره مربوط به آزمون پاياني و 40% آن مربوط به آزمون هاي هر جلسه است.
سامانه آموزش مجازی مَدرس
سامانه آموزش مجازی مَدرس
سامانه آموزش مجازی مَدرس
سامانه آموزش مجازی مَدرس